Service en Slijpen

Bij ons verdien je als klant extra aandacht !!

Als je nog niet in ons klantensysteem opgenomen bent zullen we je vragen of je geregistreerd wil worden.
Je aankopen worden zo ook op jouw naam vastgelegd en zo kunnen we je de volgende service bieden:
  • We weten wat je favorieten zijn.
  • We hebben alle aankoopgegevens paraat en regelen je garanties en onderhoud.
  • Je bent als eerste op de hoogte van aanbiedingen, workshops en tips.
  • Je spaart automatisch voor fijne kortingen; periodiek keren we het spaartegoed uit middels een klantenkaart spaarcadeaubon die we je per post toezenden.
  • Natuurlijk is dit spaartegoed gericht aan jou en ook alleen jij kan hiermee jezelf verwennen.
    We zien wel graag dat je de originele brief inlevert. Kopieën of schermafdrukken op een telefoon zijn voor ons te onduidelijk.
  • Om dit alles goed te kunnen verzorgen hebben we wel steeds je actuele gegevens nodig. Hou je ons op de hoogte?

Waarom en wanneer verzamelen wij persoonsgegevens

In ons bedrijfssysteem worden gegevens gebruikt.
  • om nieuwsbrieven aan je te adresseren en daaraan gekoppeld de statistiekdoeleinden:
    hoeveel mensen hebben hem ontvangen, doorgeklikt, geopend.
  • om bij inschrijving van een workshop of bij het stellen van een vraag via ons contactformulier: de benodigde gegevens om een voorstel of een dienst aan te kunnen bieden.
  • Via Google Analytics verzamelen we gegevens om onze website te verbeteren. Deze gegevens zijn anoniem en zijn dus niet gebonden aan jouw persoonlijke gegevens.
     
  • Met ingang van de nieuwe AVG wetgeving hebben we voor de nieuwsbrief geregistreerde klanten de gelegenheid gegeven zich opnieuw in te schrijven.
Opslag gegevens:
  • in ons klantensysteem worden jouw gegevens voor onbeperkte tijd bewaard, zodat we je altijd de service van garantie en onderhoud kunnen bieden, tenzij je nadrukkelijk aangeeft dat we je uit het systeem moeten halen.
  • De gegevens die Analytics op de website verzameld zijn anoniem, dus niet verbonden aan jouw naam, bedrijf of e-mailadres. Deze gegevens worden voor onbepaalde tijd bewaard binnen Google Analytics.
 

Slijpservice

Je merkt het wel als je messen of scharen niet meer scherp zijn. Vroeger kon men voor het slijpen of kartelen van messen en scharen overal terecht of kwam men aan de deur. Nu is het iets wat men door onwetendheid van de slijpmogelijkheden niet meer snel laat doen. Een boterham, een broodje, vlees of groenten gesneden en niet uit elkaar getrokken is een genot wat je kunt ervaren. Daarom bieden wij de mogelijkheid om bij ons de te slijpen delen in te leveren, zodat ze door een vakkundig messenslijper worden geslepen.

Het slijpwerk is zowel voor particulier als bedrijfsmatig. Hieronder zie je wanneer je je messen, scharen, tondeuses e.d. kunt laten slijpen. Als je je slijpwerk op de inleverdatum tot dinsdags voor 18.00 uur inlevert, dan kun je ze donderdags weer ophalen.
 
Inleverdatum t/m dinsdag
Ophalen v.a. donderdag
11 december 2018 13 december 2018
   
   
   

Wat kun je zoal laten slijpen:
• Keuken- en koksmessen
• Brood- en golfmessen
• Tafelmessen (glad of met kartel)
• Cuttermessen 
• Scharen, diverse soorten o.a. keukenscharen of kappersscharen 
• Tondeuseplaten en scheerkoppen
• Tondeuse compleet
• Keramische messen 

 Voor prijzen zie: www.hollandseslijpservice.nl
 

Verhuur bakvormen


Feestje thuis? Daar hoort taart bij!

Verhuur cijferbakvormen 0 t/m 9:
• huur bedraagt per week: € 3,50,
• borg per vorm bedraagt: € 25,00

Verhuur van de cupcakehouder:
• huur bedraagt per week: € 5,00